Priser

Stedet hvor al snak om pinstriping kan foregå

Redaktør: kimg

Priser

Indlægaf Lars » ons jul 28, 2010 7:13 pm

Halløj, tænkte på, hvad tror i egentlig at man kan tage for at lave pinstripes?

Så priserne for Herb og han er jo selvfølgelig ikke en billig herre.
Jeg havde tænkt mig noget i retningen af 800 kr i 'opstartsgebyr' plus en farve og herefter 400 kr pr farve.

Men jeg gider ikke at tage mere eller mindre end andre gør, vil gerne ligge i cirka samme prisklasse.. Så Steen, du har ihvertfald noget at sige :)

Mvh. Lars
Lars

Geografisk sted: Århus

Re: Priser

Indlægaf Striping.dk » fre jul 30, 2010 5:23 pm

Hmmm, priser på pins er nogenlunde lige så svært at svare på, som AB... Jeg mener at prisen på ens arbejde bør følge størrelse og design. Ville feks ik gi 800+ for et design på størrelse med en kop. Tror jeg nok du er enig i, så svar på dit spørgsmål må være....FISK! Ta det du mener du er værd, og afstem det efter størrelse og sværhedsgrad.
Brugeravatar
Striping.dk

Geografisk sted: Sorø

Indlægaf Lars » søn aug 01, 2010 9:27 am

Ja det er selvfølgelig rigtigt. Så bare Herb's prisliste og der virkede det til at priserne lå meget faste. Men ja, jeg må jo tage det jeg synes det er værd :)
Lars

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Striping.dk » søn aug 01, 2010 3:44 pm

Man kan så sige at Herb er så stort et navn, så han kan næsten ta hvad som helst for sine streger, uanset detaljer osv. Det er selvfølgelig cool nok, men der mangler vi jo nok lige et par år endnu, plus den lille detalje at vi befinder os i lille Danmark og ik USA.
Brugeravatar
Striping.dk

Geografisk sted: Sorø

Tilbage til Pinstriping