airbrush record

Her kan du finde info & sladder om airbrush og kustom verdnen.
Here you can find info & gossip regarding the airbrush and Kustom industry

Redaktør: kimg

Re: airbrush record

Indlægaf skizo » tors maj 10, 2012 1:43 am

Jeg beklager den "lange" ventetid på mit udlæg, men der kom lige lidt arbejde i vejen.. nå men her er et udkast til hvordan det kunne løbe afsted, og kom endelig med ideer, hvis der skulle være noget der er helt hen i vejret.
Som sagt er dette kun et meget råt udkast, der er jo lige nogle ting der skal cleares først, men det vil jeg prøve og tage med de respektive personer inden for den nærmeste fremtid. :D

24 timers airbrush 10:00 Vi mødes, får hilst på hinanden, og der vil være lidt info om forløbet.

10:30- Der bliver givet temaer til den første session.
(her tænker jeg, at der ville blive smidt 3-4 temaer i luften, som der så vil være frie tøjler til at udleve efter egen fantasi, selvfølgelig med mulighed for både airbrush og pinstriping billeder).

11:00 Starten går, og jeg forstiller mig at der kunne være en tidsramme på, der måske sagde 4 timer.

12-13:00 vil der være mulighed for at få lidt let frokost, sandwich måske.

15:00 Tiden stopper for første session, og der vil være lidt tid til at snakke hinandens billeder igennem.

16:00 Session 2, som kunne være at lave et ”fælles” billede.
(her tænker jeg at man starter på sit maleri, uanset om det er airbrush eller pinstriping, maler 20-30 min på det, og rykker videre til næste billede. Der er frit valg af malingsgrej.)

18:00 Der tændes op i grillen, og der vil være fælles grillmad ved ca 18:30 tiden.
(alt efter om det skal være et 24 timers ræs, eller om det skal køre over 1½ dag, kan der rygges på madtiden for grillen).

(24 timers Ræs)
20:30 fri maling, dvs at man kan selv bestemme hvad man maler på, og med hvad man maler.

(1½ dags)
Der vil være hygge og rig mulighed for at snakke ”maling” resten af aftenen.

08:30 Morgenmad.

09:30 Fri maling. (tænker at vi holder ved 12 tiden, + -, og derefter bruger lidt tid på at snakke hinandens billeder igennem. Ris og ros til dem der gerne vil have det.

Jeg havde forestillet mig en dato der sagde 28-29 juli, som et forslag, igen det skal godkendes på højere plan :lol:
René, AKA $kizo
Brugeravatar
skizo

Geografisk sted: Århus V

Indlægaf Maiken » tors maj 10, 2012 3:45 pm

Vi snakker stadig bare hygge ting ikke? ikke noget krav om at man skal male alle 4 timer i træk osv? Jeg spørger fordi jeg selv ikke kan holde til at stå eller sidde så langt tid af gangen.
Men udover det synes jeg det er fedt du gider bruge tid på at stable det på benene, og også ret god tidsplan.
Brugeravatar
Maiken

Geografisk sted: Jyderup vest sjælland

Indlægaf skizo » tors maj 10, 2012 4:45 pm

Jo maiken, det er ment som et hygge arrangement, så der er ikke nogen krav om at man skal male hele tiden.
René, AKA $kizo
Brugeravatar
skizo

Geografisk sted: Århus V

Indlægaf Maiken » tors maj 10, 2012 5:47 pm

super duper. så er jeg frisk :D
Brugeravatar
Maiken

Geografisk sted: Jyderup vest sjælland

Foregående

Tilbage til Airbrush snak/Airbrush talk