Årets tilbud

Her kan du finde info & sladder om airbrush og kustom verdnen.
Here you can find info & gossip regarding the airbrush and Kustom industry

Redaktør: kimg

Årets tilbud

Indlægaf MichaelS » tirs aug 14, 2012 11:45 pm

Har en kolega som har airbrushet en smule og som lod sig rive lidt med og købte en airbrush som han ikke havde brug for og som han siger nok ikke vil få brug for, da han helst vil lave t-shirts hvis han nogensinde kommer ordentlig igang igen.

Nå men han vil beholde sin Iwata Eclipse og tilbød mig denne for 1.000,-

Billede

Som i kan se er den nu afprøvet go han får pengene imorgen (inden han fortryder), en Custom Micron CM-C Plus for 1000 kr er sgu da et tilbud man ikke kan sige nej til.

Den kan godt nok lave nogle tynde streger, men jeg tror at den i den nærmeste tid kommer til at ligge i sin lækre røde kasse indtil jeg er blevet en mere værdig bruger af den, for den er jeg egentlig ikke klar til.
"If you hear a voice within you say 'you cannot paint,' then by all means paint, and that voice will be silenced."
Vincent Van Gogh
Brugeravatar
MichaelS

Geografisk sted: Kgs. Lyngby

Re: Årets tilbud

Indlægaf Maiken » ons aug 15, 2012 12:52 am

Man er kun så god som sit værktøj... :)
Så den skal da ikke ligge i en fin lille kasse, den skal bruges :D
Brugeravatar
Maiken

Geografisk sted: Jyderup vest sjælland

Indlægaf MichaelS » ons aug 15, 2012 10:29 am

jeg hører hvad i siger, men allerede imens jeg afprøvede den, kunne jeg mærke at pistolen her nok var god og lækker men også stillede nogle krav til brugeren, derfor parkerer jeg den lige i skuffen for en periode.
Men kan sagtens forestille mig at den på enkelte projekter kommer frem til de mere specielle effekter og detaljer men at den pt ikke kommer til at være min foretrukne pistol.
"If you hear a voice within you say 'you cannot paint,' then by all means paint, and that voice will be silenced."
Vincent Van Gogh
Brugeravatar
MichaelS

Indlægaf Kenneth » fre aug 17, 2012 11:37 am

WAUUUU.............gid vi alle var så heldige :wink:

tillykke med den Michael, er sikker på du bliver glad for den

den stiller krav til dig, naturligvis det er også meningen, kan diu få den op af skuffen og bruge den, den vil ALTID stille krav til dig da det er en anden pistol end du er vant til at bruge, lær at bruge dem begge, skift evt mens du maler for også et udfordre dig selv så du ikke låser dig og kun kan male med en pistol, lige som jeg siger til folk lav en øvelse siddende og rejs dig derefter op og lav samme øvelse
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Brugeravatar
Kenneth

Geografisk sted: Sverige

Indlægaf MichaelS » fre aug 17, 2012 12:30 pm

Hehe jeg skal nok bruge den, er allerede igang, har lavet manger dots, daggers og blends med den allerede. det der imponerer mig mest lige nu er egentlig ikke så meget detalje graden men mere den atomisation den giver, den bare så blød og fin, selv ved lavt tryk (under 10Psi).

Kan sagtens forestille mig at jeg vil have projekter hvor det kun er den her der bliver brugt, men mon ikke at det ligeså meget bliver en kombination af pistolerne der kommer i brug? specielt når jeg indtil videre primært abejder i A2 størrelse (men de resultater jeg har i grundøvelserne gør at jeg endelig har lyst til at hoppe ned i A3 størrelse)

/Michael
Vincent Van Gogh
Brugeravatar
MichaelS

Tilbage til Airbrush snak/Airbrush talk