Kompressorer spørsmål

Her kan du finde info & sladder om airbrush og kustom verdnen.
Here you can find info & gossip regarding the airbrush and Kustom industry

Redaktør: kimg

Kompressorer spørsmål

Indlægaf rexuz » tirs jan 08, 2013 9:04 am

ok efter at have lært at udstyret betyder meget er jeg begyndt og tænke på om det ikker er på tide at finde mig en ny Kompressorer

den jeg har nu køre konstant og er en bilig en da jeg købte den da jeg startede op igen "den er fra sparmax"

jeg vil godt have en der ikke fylder få meget men er over begynder nevue da jeg ikke har planer om at stå stille :D

så vis i har nogle forslag ville det hjælpe meget da jeg virkelig ikke ved hvad jeg skal kikke efter eller hvor mange penge der skal til

jeg tænker at enten sælger jeg den lille eller os beholder jeg den til vis jeg skal ud af huset og male små ting :D
rexuz
Site Admin

Re: Kompressorer spørsmål

Indlægaf Kenneth » tirs jan 08, 2013 11:21 am

Jeg har en 1 stemplet med tank på den model som ofte hedder noget med 186

den er snart 5 år gamel vil jeg tro, den har været med til DHB hvor den flere gange blev så varm at thermosikringen slog til og har været med på en messe eller 2 også...............

det er en af de "dårlige" modeller i carry case som hurtigt bliver varm grundet manglende luft strøm omkring den........vi bestilte 1 hjem for at se om de var noget værd og vi besluttede at dem unden carrycase kører bedre, sparsommelige som vi er ville vi ikke smide den ud og da den havde stået i CC i noget tid tog jeg den med hjem og begyndte at airbrushe, det var da jeg boede i sverige......Nå nu gik Kenneth vidst i selv sving :lol: :lol: :lol:

jeg har jo en del erfaringer med dem gennem butikken også og de kompressorer som vi mar mindst fejl på er netop denne 1 stempel med tank...........

så denner er kart den jeg anbefaler folk, da jeg helt klart mener den er det bedste køb
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Brugeravatar
Kenneth

Geografisk sted: Sverige

Indlægaf rexuz » tirs jan 08, 2013 2:19 pm

Kenneth skrev:Jeg har en 1 stemplet med tank på den model som ofte hedder noget med 186

den er snart 5 år gamel vil jeg tro, den har været med til DHB hvor den flere gange blev så varm at thermosikringen slog til og har været med på en messe eller 2 også...............

det er en af de "dårlige" modeller i carry case som hurtigt bliver varm grundet manglende luft strøm omkring den........vi bestilte 1 hjem for at se om de var noget værd og vi besluttede at dem unden carrycase kører bedre, sparsommelige som vi er ville vi ikke smide den ud og da den havde stået i CC i noget tid tog jeg den med hjem og begyndte at airbrushe, det var da jeg boede i sverige......Nå nu gik Kenneth vidst i selv sving :lol: :lol: :lol:

jeg har jo en del erfaringer med dem gennem butikken også og de kompressorer som vi mar mindst fejl på er netop denne 1 stempel med tank...........

så denner er kart den jeg anbefaler folk, da jeg helt klart mener den er det bedste køb

det er den her du mener ikke osse ?
http://airbrushshoppen.dk/index.php/air ... r-2-detail
rexuz
Site Admin

Indlægaf Kenneth » tirs jan 08, 2013 3:10 pm

jo lige netop den model :mrgreen:
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Brugeravatar
Kenneth

Geografisk sted: Sverige

Indlægaf rexuz » tirs jan 08, 2013 6:01 pm

Ok det skal da lige overvejes :D
rexuz
Site Admin

Indlægaf rexuz » ons jan 09, 2013 6:55 pm

mig og min svigerfar snakker os om at lave en selv , eller det er mest ham få haha det er ham der ved hvordan man gør :D ... det er ikke noget jeg roder så meget med :D
rexuz
Site Admin

Indlægaf rexuz » ons jan 09, 2013 9:32 pm

morfar skrev:Så bliver dt ikke sjovt for dem der sælger æg i nabolaget. 8)
Uden sådan en kompressor så køre deres køleskabe ikke. :D :lol:

sage jo ikke noget om at jeg ville tage ud i nabolaget og nuppe alle komprasser i køleskabene :D skal jo kun bruge en :D og kan vel findes brugt eller skrottet :D
rexuz
Site Admin

Indlægaf Tomas » ons jan 16, 2013 1:34 am

rexuz skrev:ok efter at have lært at udstyret betyder meget er jeg begyndt og tænke på om det ikker er på tide at finde mig en ny Kompressorer

den jeg har nu køre konstant og er en bilig en da jeg købte den da jeg startede op igen "den er fra sparmax"

jeg vil godt have en der ikke fylder få meget men er over begynder nevue da jeg ikke har planer om at stå stille :D

så vis i har nogle forslag ville det hjælpe meget da jeg virkelig ikke ved hvad jeg skal kikke efter eller hvor mange penge der skal til

jeg tænker at enten sælger jeg den lille eller os beholder jeg den til vis jeg skal ud af huset og male små ting :D

Hej,

Jeg har 2 kompressorer. Den blå (fra KGK, som er 4-5 år gammel) står i min tegnestue, den hvide (Jetas Silent Air, jeg har haft i snart 15-16år) er min reserve, hvis alt går galt.
Begge er lydløse/støjsvage, omkring de 35/38 db. Begge er oliekompressorer med 9 liter tanke. Jeg har de tre airbrush jeg bruger tilkoblet. De har indtil videre virket upåklageligt. Jeg skifter olien en gang imellem, nok ikke tit nok, men jeg har ingen problemer. De er stabile også på 14 timers arbejdsdage, har effektive vandudskillere og ensartet lufttryk uden bobler eller pumpen. De er af høj kvalitet og heller ikke helt billige, omkring de 4500kr, men pengene er rigtig godt givet ud.
Vh
Tomas
Vedhæftede filer
kompressor.jpg
kompressor.jpg (115.28 KiB) Vist 8887 gange
Brugeravatar
Tomas

Geografisk sted: København

Indlægaf rexuz » ons jan 16, 2013 1:52 am

haha 4500kr er lidt over hvad jeg har at bruge :D ..

men jeg skal helt klart ud og have fat i et eller andet .
om det så bare bliver at vi laver en siparat tank til det jeg har nu og jeg så spare sammen til noget beder eller hvad jeg gør ved jeg ikke inu
men en ting er sikkert jeg gider ikke høre på den der konstante brummen mere :D
rexuz
Site Admin

Tilbage til Airbrush snak/Airbrush talk